torsdag 14 oktober 2010

Jag ser det snöar...

Ja, bor man i Umeå, med lite omnejd, så vaknade man upp till detta idag


Tur att jag läser på distans så jag inte behöver ge mej ut i den blöta snöyran förrän ikväll, då jag och Elin ska träna, men förhoppninsvis har det slutat tills dess ^^ Dock innebär det att rummet blir fruktansvärt kallt på både nätter och dagar numera, då fönstret inte håller riktigt tätt på något håll eller kant. Förhoppningsvis kommer kvartersvärden förbi ganska snart och fixar.

Är ju dessutom nyhemkommen från den svenska huvudstaden! Jag och pojkvännen for iväg på en mitt-i-veckan-weekend för att se metalbandet Dimmu Borgir. Dock finns det inga bilder då vi glömde kameran :P

Trots att vi spenderade mestadelen av de två dagarna, vi var borta, med att vandra runt på Stockholms gator och torg vart det inte mycket inhandlat. I gamla stan hittade vi en mysig liten affär, te kaffe choklad tror jag den hette. Handlade lite grönt te med smak av fläder och äpple



Sen hittade jag världens gulligaste lilla halsband på Cubus som jag bara vart tvungen att handla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar