fredag 28 januari 2011

Ett såntdär desperat inlägg... Igen

Herrejösses vad tiden går fort, och nu var det sådär länge sedan jag bloggade igen. Sedan senast har jag börjat plugga till dietist och det har varit så mycket att göra och pilla med att jag helt inte har hunnit med annat! Just nu håller vi på med kemi och det är så väldans mycket att komma ihåg.

Har kommit en hel del längre på Miette, båda ärmarna är färdiga och ena 'knappbandet' är stickat. Har dock inte stickat klart eftersom jag vart så fruktansvärt trött den senaste veckan och då gör jag bara misstag och blir less (jo, det kanske har hänt någon gång sådär, ibland...)

De blåa knäsockarna är snart klara. Har stickat halva andra socken och sedan är det bara något slags snöre och pompoms som ska göras. Dom kommer bli awesome! Vem skulle inte vilja ha turkosa knästrumpor med pompoms!

-
Avslutar med en bild på en liten hjärtformad burk jag köpte nu, lagomt till hjärtans dag. Just nu fick den innehålla Januari teét jag också köpte idag, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar