söndag 30 januari 2011

Lite av varje

Eftersom det är söndag och jag inte har något bättre för mej har jag lekt med bloggens layout lite, får se ifall jag tycker att det okej om några dagar eller inte :P

Beställde lite saker från asos för några dagar sedan och i fredags fick jag beställningen. Hade fått för mej att beställt tre stora badskum och lite annat, dock insåg jag, när jag packade upp, att jag inte riktigt läst vad jag beställt :P Det jag trodde var badskum var tvål. Men det gör inte så mycket, det dyraste i beställningen kostade 4 pund(ca. 40 kr) så Im good :)

Dom två paketen imitten innehåller något av Strawberry shake milk bath, sugar coated candy apple body scrub, strawberry shake shower cream eller creamy vanilla cheescake body lotion. Det översta innehåller alla ^^





Det jag trodde var badskum men som egentligen var ett tvålpaket med hallon, chokladmousse och cappuchino doft. Mums!


Har nu stickat klart båda 'knappbanden' på mitte och det enda som saknas nu är lite ribbning runt nacken och knappar!


Valde att göra mina ärmar full längd, finns ingen gång jag skulle använda en ullkofta med korta ärmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar